20 Kasım 2008 Perşembe

Anne Geddes


ben anne geddes'i cok seviyorum. cok meshur bir cocuk fotografcisi.sonra fotograflari gunlukler,bilgisayarlarda screensaver,kartpostallar uzerinde cok kullanildi.hala kullaniliyor. ben bir anne geddes hayrani olarak cep telefon tasiyicisina bile sahibim. sitesini hep ziyaret ederim. kucuk kizima oradan cok kiyafet aldim 2 yasina kadar ve tabii plush toy.. Plush toy ayri bir konu zaten hic simdi o konuya girmeyeyim yine uzar yazim.. Baska sefere...Ben desktopta her ay anne geddes calendar kullaniyorum. Her ay bloguma da ekleyecegim. Kasim ayi bitiyor. Ama koydum. Sanirim uzerini tiklayip buyutup gorebilir ve hafizayabilirsiniz.

Ya da siteye girmek lazim.Sitesi super eglenceli zaten.. Benim favori plush toy'um tiger bebek kendime alacagim bir gun. Ama zaten kizimda iki adet biri bear biri bee oglumda bir bear baby toy var anne geddes'in. utaniyorum valla koca kadin.. yalan tabii hicte utanmiyorum.. yasasin yumusak oyuncaklar,, plush toylar..

Bakmak isteyene sitesi www.annegeddes.com

Hiç yorum yok: