30 Ocak 2009 Cuma

Yeter biktim soguk havadan ..

Sabah bir uyandim her taraf buz tutmus yine. Aksam yine sifirin altina indik. Disarida kiragi var. Izlanda,Rusya gibi ulkelerde kisin cekilen filmlerde bu buz kristalleri cok romantik hatta masalimsi bir goruntu verir. Milano'da bu kis bunu fazlasi ile yasadik artik romantikligi filan kalmadi isin. Insanin siniri bozuluyor.

Tabii Izmir gibi hep ilimli bir iklime sahip sehirde yasayanlar bu ruh halini anlamazlar ."Ay kar yagdi ne guzel , ay kiragi ne hos gibi laflar ederler" cok nadir gordukleri icin...Sabahleyin uyandigimda pencereden karsi evi goremiyordum. Cunku her tarafin buz tutmasi disinda inanilmaz bir sis vardi. Ise geleli 2 saati gecti hala pencereden karsi binayi sis icinde goruyorum.

Yukaridaki resmi internetten buldum cunku sabah araba kullanirken onumu zor gordugumden bizim oralarin sisli halini cekemedim.. Kaza yapma riskini goze alamadim. Bu yukaridaki fotograf pek romantik ama bu sabah benim gorduklerim hic oyle degildi. Bir kere kaza da olmus inanilmaz bir trafik var.. Ben hergun yaptigim anayoldan geri donup tarlalar arasindan gecen kestirme ama patika gibi bir yolu 30 km surat ile yaptim .

Evimin bahce kapisi bile kalin buz tutmustu. Bizim bahcenin yolunun,terasin taslari iyiki cilasiz cins te , kaymiyoruz buz tutunca..Anayola cikarken bir baktim solda sari bir top var oyle sisin arkasindan gozukuyor. Zavalli canim gunesti o.. Kalmis hapis orada. Bayagi da asagida idi anlamadim. Gunesti kesin cunku dun aksam yeni ayi gordum isten cikarken karsisinda yildizi ile. Inanilmaz acik bir gece idi. O kadar guzeldi ki goruntu..

Yani dun gece sonrasi sabah uyaninca sislere gomulu oldugunu gormek insanin ruh sagligi etkliyor. Nitekim her yerde soylenir yazilir " gunesli yerlerde yasayan insanlarin depresyona girme riski daha azdir" Biz Milano'lular bu kadar yagmur,sis ve gri havaya acikcasi iyi kurtariyoruz durumu..

Inatla bahari bekliyorum ve moralimi bozmuyorum.. Yakin zamanda bol cicek acmis agac resimleri cekmek ve yayinlamayi diliyorum..

Hiç yorum yok: