4 Mart 2009 Çarşamba

Pitone :))

Devamli yagmur yagiyor, ekonomik kriz her yeri kasip kavuruyor bari biraz guzel seyler dusunup yazayim da icim acilsin..Daha Milano merkezine inip soyle bir dukkanlarda ne var ne yok bakamadim. Su pek sevdigim "window shopping" olayina giremedim. Internet sagolsun idare ediyoruz. Italyan Vanity Fair'e uyeyim,oradan da goruyor ve izliyorum ve anladim ki bu bahar ve yaz gozlerim bayram edecek. Beni esas ilgilendiren sey canta ve ayakkabi. Almasam bile bakmayi da cok seviyorum. Neden gozlerim bayram edecek cunku herkes koleksiyonunda yilan derisi ayakkabi ve canta yapmis. Bilhassa Prada cantalari muhtesem bu sezon. Bir an evvel gidip dukkaninda yakindan gormem lazim cunku bazen reklamda gordukten sonra vitrinde gorunce insanin fikri degisebiliyor.40 yasimi dolduracagim bu sene. Iste kendi kendime yapabilecegim bir super hediye olmayi hak edecek bir canta..




Ben oldum olasi yilan derisi ayakkabiya bayilirim. Italyanca degisik yilan tiplerine pitone deniyor. Su aralar her yerde pitone kelimesi goruyorum anlayacaginiz..Sanirim 2003 yilinda daha ortada yilan deri ayakkabilar pek yokken,Prada'da gordugum yesil bir taneyi almistim cunku hem modeline asik olmustum hem pitone idi hem de %50 inmisti. Tabii o kadar inmisti cunku yilan derisine pek ilgi yoktu o sene. Her zaman cok severek giydim ve giyiyorum o zarif ayakkabiyi. Bu sene tabii cok moda o baska ama ben moda olmadigi zamanda seviyordum yilan derisi ayakkabilari . Simdi yukaridaki kenari siyah canta benim olsa ben cok sevdigim icin modasi gecse bile yillarca tepe tepe kullanirim. Moda ne ki zaten bence moda insanin kendi yarattigi sectigi stili.. Bu sene Zap Vintage magazasindan yine yilan derisi manyagi oldugum icin kendime bir blazer ceket aldim. Yillar once fiyati 645 euro imis simdi 70 euro'ya inmis.. Bana soyle ucuk ceket varsa depodan cikarin dedim magazada. Bu ceketi getirdiler asker yesili ve yilan derisi,bir dakika dusunmedim :)) Ama yilan denen hayvandan korkar ve igrenirim herkes gibi ama derisi cok estetik oluyor canta ve ayakkabi da.. Ceket bile inanilmaz cekici..

Askim Jimmy Choo hep kullanir yilan derisi. Iki sene once de vardi simdi de var.. Bu sene de hos seyler yapmis, yine cok zarif ama ayni zamanda delidolu.. Bayiliyorum ...



Bu sezon daha baska cok guzel seyler var ortada.. Bu sene Louis Vuitton Spicy Sandals Collection'da super. Spicy yani baharat gibi binbir renk ve tad ve zevki barindiran bu deli sandaletlere de bayildim.. Fiyatlar ucuyor tabii her zamanki gibi:((

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Sabah sabah gözüm gönlüm açıldı ya :)) Bu link olayı gerçekten çok hoş oldu. Bir tıkla bütün koleksiyonu görüyorsun. Yılan derisi bana hep idealı gelmiştir. Çok beğenirim ama iş almaya geldiğinde hep son anda vaz geçerim. Ama itiraf etmeliyim gerçekren çok şıklar. Ben seni hep Sex and the CİTY deki Sarah Jessica Parke a benzetirdim. Onun daha güzeli ve genci tabiki :)) Şimdi Pitone çanta ve ayakkabıyla konsepti tamamlamış oldun. :)Aslında Yılan derisinden ziyade özgün tasarımlar çok hoşuma gitti doğrusu. Yazının altında yer alan siyah ve kırmızı ayakkabıya bittim. Her ikisinin de eşi benzeri olduğunu düşünmüyorum. Türkiyedeki vitrinler hep birbirinin aynı, özgünlük orjinallik arayarak bulunabiliyor malesef. O yüzden özel tasarım ayakkabılar özellikle ilgimi çekiyor. Bu yazı hakkında birilerinden de yorum bekliyorum, hani ayakkabı denilince akan suların durduğu biri KİM ACABA ? Çıkartabildin mi ? Merak ediyorum bu modeleri gördükten sonra onu Türkiye de tutabilecekmiyiz :)))))

Carriemel dedi ki...

Gnc bende ozel tasarimlari cok seviyorum ama luois vouitton bub koleksiyonda sandaletler inanilmaz pahali tabii sitesinden gormussundur. jimmy choo link vermeyi unutumusum dun aksam aklima geldi. simdi onuda koyuyorum bakarsin.evet bende baska yorumlar beklerim ayakkabi manyagi olarak bilhassa diger izmirli manyaktan dermisim.. cok haklisin...

Adsız dedi ki...

Nihayet ilgi alanıma giren bu güzel yazın için öncelikle teşekkürler. Linkler sayesinde koleksiyonun içinde kayboldum (Jimmy Choo favorim)doğrusu allahtan sanal dünya da kendimi ve cüzdanımı korumayı başardım.:)))
Neler var orda öyle yaa....çok güzel parçalar var doğrusu hem ayakkabı hemde çantalarda.Son dönemde özelliklede İstanbul da yaşadığım dönemde karşımdaki bu müthiş mağazalar sayesinde çantaya da merak sarar oldum ,ama onları ayakkabı kadar kolay alamıyorsun:(((
Herşeye sahip olmak tabiki mümkün değil ama ben bakmaktan bile çok hoşlanıyorum,özellikle şu ara evdeyken netten gezinmek bile çok çok hoş:))
Ben Marc Jacobs çantalarada aşığım bu arada bilgilerinize:)))