5 Haziran 2009 Cuma

Yeni coca cola termosum :))

Her ne kadar Italya'da yasamak ve sarap askim coca cola sevdami oldukca hafifletti.Ama hala Turkiye'ye gelince sise kola icmeden duramam. Italyan kolasi cok daha tatli, bizimkinin baska buruk bir tadi var. Ben kolanin her ulkenin damak tadina gore degistigine inaniyorum. Ben buradaki arkadaslara deneme yaptirdim. Gozleri kapali turk ve italyan kolasi icirdim.Hangisi tatli diye sorunca,hepsi italyan kolanin oldugu bardagi isaret ettiler. Yani Turkiye'den kola getirtip bu denemeyi yapacak kadar deliyim!!

Ahh nasil ozledim yurdu.. Simdi Alacati Yusuf Usta'da soyle bir ev yemekleri ardindan bir kiymali pide patlatsam ve sonra garsona isaret etsem hazirim diye.O onceden derin dondurucuya koydugu sise kolami bir kosu bana getirse. Oradaki garsonlarcok iyi bilir bu sevdami.Ohh o yemeklerin ustune ne iyi gelir acimsi asitli kola. Kola zararli bir icecek biliyorum reklamini yapmamaliyim. Ben abartmandan dogru sekilde iciyorum ama.Bana kola sevdigim icin cok kizan bir sevgili arkadasim zaman bulup bloga girerse yorum yazmadan duramayacak eminim:)) Ama kendisine Sultanahmet koftecisinde kofteleri mideye indirdikten sonra ustune benimle" bizim deyimle" soguk sise kola patlattigini hatirlatirim. Italyan yemeklerine hic yakismiyor kola. Kola patates kizartma,hamburger,pide, lahmacuna gibi yiyeceklerle giden icecek..Ya da yazin bos bos iceceksin.. Veya cok agir bir yemegin ardindan 1 saat sonra evde soyle hazim icin attiracaksin bir tane.. Burada hic icmiyorum diyebilirim.

Neyse Italya'da Autogrill lokanta fast food zincirinde bir promosyon var. Termoslar yapmislar ve uzerlerinde degisik eski kola reklamlari. Tam benlik!!!! Bayilirim eski reklam afislerine.Evde bilumum eski vintage sabun reklamlari cercevelenmis asili. Heineken fabrikadaki eski afislere bayilip kendime almistim.Bu termoslari gorunce hemen" bir tanesi senin olmali" dedim ve aldim tabii. Gonul hepsini isterdi ama mumkun degildi. Tum reklamlarda kadin var tabii. Ben en cok bunu begendim. 1953 yilindan.

Cesme'de plajda soguk suyum hep yanimda olacak vintage termosumla.. Hemde kola reklami.. Basarili bir marketing olayi daha..Hem icecek aliyorsun hem termosun oluyor hemde boyle "cool" bir termos.Cektigim fotograf guzelligini tam gostermemis ama.

1 yorum:

KUZUM dedi ki...

Slm sevgili arkadaşım,
Termos şahane bayıldım ,eski reklamlara ve afişleri bende çok severim.Geçen sene İstanbul'dan sevgili dostumuz ev arkadaşımla kendimize teneke üzerine basılı reklam afişleri almıştık. Bende 2 tane eski parfüm reklam afişi var,görsen bayılırsın:))
Bu yazını uzun bir süre sonra okuyabileceğini düşündüğüm eşim sana yorum yazamadan geçmez emin ol.Yazını okuyunca mutlaka söyleyecek bir iki lafı olacaktır sana :)))
çok öpüyorum