20 Temmuz 2009 Pazartesi

3 Temmuz aksami degisik bir aperatif

Bayagi bir ihmal ettim blogumu. Blogculara tavsiyeler diye bir yazi gondermisti bir arkadasim birkac ay evvel. Iste efendim daha cok okunsun veya takipciler birakmasin hep okusun diye yapilacak seyleri ve tiolari yazmislar. Bunlardan biri de bol bol degisik yazilar yazmak,resimler koymal. Baktim ben iyice ihmal etmisim blogumu,uzun zamandir hic yazi yazmamisim. Hos ben herkes okusun diye acik biraktim girisi ama "oyle takip edilen blogcu olma derdinde2 degilim. Biri kesfeder okursa hos tabii ama bu blog kendim,arkadaslarim ve ailem icin bir gunluk niteliginde. Nitekim simdiye kadar hicbir yabanci yorum yazmadi yazilarima. O yuzden acaba arkadas ve aile disinda okuyan var mi diye merak ediyorum..??:))

Neyse iste canim isterse yaziyorum.. O kadar.. Bu aralar aslinda pek bir yogunum ama hem ustumde bir tembellik var hem bir yorgunluk . Acayip hallerdeyim.. Pek oyle iste de sakin olamadim kafami toplayip yazmak icin. Genelde evde degil ofiste yaziyorum ya..

Temmuz'un ilk haftasonu Turkiye'deki yeni acentamizin muduresi geldi. Zaten genc. Onunla Cuma aksami tum ofis olarak hos bir yerde uzun bir aperatif aldik.Kucuk bir ortacag satosunu andiran zamaninda korunma amaci ile yapilmis bir binada. Rocca Brivio adinda, bizim ofise, hepimizin evlerine cok yakin. Yazlari klasik muzik veya caz konserleri oluyor halka acik. Resim sergisi ve buna benzer sergilerde duzenleniyor. Acikcasi dibimde olan bu guzel yere bende cok az gidiyorum. Bir onceki Cumartesi Melegnano bisiklet klubu ile Melegnano'dan bu kucuk satoya gece bisiklet ile gidip uyku tulumlari ile icinde uyuyacaktik. Kucuk kizimla ben katilacaktim ama cok yagmur yaginca Eylul'e sarkittilar.
Kismet bu misafirimiz ile aksam icki aperatif almakmis Rocca'da. Esim Turkiye'de oldugu icin kizimi da aldim. Gece onbire kadar orada kaldik. Kirmizi sarap esliginde kucuk pizzalar,soguk etler,soguk makarna,pilav daha bilumum istah acici yani starter'lar ile italyan usulu aperatif aldik. Tabii aksam yemegi oldu bu bizim icin. Saat dokuz gibi caz konseri de basladi. Sivrisinekler olmasa cok hos bir aksamdi.

Zaten tarla ve ekili yerlerin dibinde olan bu satoda isiklarda yaninca sivrisinekler herkese saldirdilar. Maalesef cok daha iyi onlem almalari lazim. Bunu yonetime soylemem lazim. Ama tabii kirda tarlalarin arasinda oldugu icin ne yapsan fayda yok. Tabii ilaclama da yasak ekili yerler yuzunden. Birkac resim daha koyuyorum. Yer super. Bu arada tabii 7 euro verip bir bardak kaliteli sarap icip diledigin kadar yemek yiyorsun. Boyle birsey Turkiye'de hayal.Birde yaninda live music.. Tabii bir bardak sarap kesmiyor ikinciyi yine 7 euro verip aliyorsun aperatif yemekleri dahil diye ama yine ucuz Turkiye'ye gore:)) Sarapta ne kaliteli hemde.. Cok kiziyorum ulkemize bazi konularda , bilir dostlarim. Zaten turk arkadaslarim yanimda olsun istedim o gece. Turk misafirimizde bayildi mekana..



Ayni misafir ile Cumartesi aksami ofise yakin meshr balik lokantamizda yedik. Bu sefer yemeklerin resmini cekip yazmaya usendim. Inanilmaz guzel bir spaghetti yedim. Taze domastesli ve deniz kestanesi. Deniz kestanesinin icinde olan kendini diyelim haslamislar azicik. Kucucuk yumasik beyaz bir et ama cok lezzetli. Balik olarak kirlangic yedik, firinda kaperi domates patates ile . Lezizdi.Tatli da ilk defa denedim. Pasta frolla alti boyle biskuvi gibi cikolatali ustune krem santi ve dag meyveleri .. Iyidi. Pazar gunu butun gunu patronumun evinde ve cevresinde gecirdik. Oglen oralarda olan tipik bir italyan trattoria'sina gittik. Orada da bendeniz bir guzel yedi ve resim cekmedi.. Iki cesit risotto,ravioli'ler vs vs. Ama resimsiz anlatmanin alemi yok. Bu haftasonu gurme idi ama gurme yazarinizda is yok. Bir tembellik var ustunde:))

Hiç yorum yok: