3 Eylül 2009 Perşembe

Bir yaz tatili daha bitti


Iste dondum. Blog yani canim gunluk seni ihmal ettim ama kim Alacati'da keyfi birakip blog yazar?? Belki ileride orada her zaman yasadigimda ve evime internet bagladigimda yazarim:)) Kendimi yazarliga daha cok adadigimda.."Uzun uzun yazarsin tatili sen simdi"dedi dostlar. Ama sanirim kisa ve oz olacak bu sefer. Tatil sonrasi usengecligi ve demotivasyonlugumu nedir?? " Highlight 'lari verecegim" dermisim.

Dolu dolu bir bes hafta idi ama her zamanki gibi yetmedi. Aile fertlerinden kimsenin donesi yoktu
Milano'ya.Artik sabahlari evimden yukari arabama tirmandigim, aksamlari ise indigim keci pislikleri ile dolu taslik Alacati yolunu yuruyemeyecegim.Elde plaj cantalari,bazen kayak,bazen board,bazen top,bazen bira , yiyecek hep eller dolu teptik bu yolu.

Ilk haftasonu tum arkadaslar Rosie'nin evinde toplandik. Herkes vardi. O evde malum Carlsberg bira eksik olmaz. Havuz keyfi ardindan bira,evde yapilmis patates cips,durumler kendimizi yeme icmeye ve muhabbete verdik. Bu ev zaten cogumuz icin ikinci adres. Kizim zaten mumkun olsa hergun gidecek havuza girecek.

Once 31 Temmuz ardindan 29 Agustos Oldies but Goldies partisinde kurtlarimizi doktuk.Hatta ilk seferinde Dj bizimle birlikte kapadi tezgahi sabah dortbucukta. Hos biz hala istek sarkilari isteyerek dansa devam etmek dusuncesinde idik ama Dj pes etti artik. Inanilmaz guzel oluyor bu partiler.Cok iyi caliyorlar ve biz ne ozel istek sarkisi sorarsak onu da hep caldilar. Bizde yasimiza ragmen Micheal Jackson anisina onu aratmayacak sovlar yaptik.

Kumru hep yendi. Bu iki oldies parti aksamin sabahinda uyku oncesi ve tabii her mumkun oldugunda. Cocuklarimda artik seviyor. Onlarinki fis kumru ama sadece salamli icinde domates bile koydurmuyorlar. Ileride sayasli yengeni yemegi ogrenecekler eminim..



Italya'dan getirdigim saraplarin nerede ise hepsini yine kalabalik bir grup bir gecede benim evdeki kosede yuvarladik. Guzel muzik,iyi sarap,iyi muhabbet olunca yine sabah dortbucuklari bulduk. Kose daha baska aksam bircok arkadasima ve aile ferdine kucak acti. Oradaki muhabbetlere doyum olmuyor.



Kizlar birgun Orta kahve'nin evinde, birgun de Matilda'da aksamlara kadar muhabbet edip uzun brunch keyfi yaptik. Ne konusmak ne yemek..Agzimiz durmadi..Bendeniz pek mutlu oldum




Ildir Manzara Kahve'de gunesi batirmayi gozleme ve lokma yemegi ihmal etmedik. Hem arkadas hem aile pek bir kalabaliktik bu sene.


Gerence korfezine kadar gidip orada issiz bir plajda ailece keyif yaptik. Resimler cektik,taslar topladik. Oraya yakin baska bir plajda ayvalik tostu yedik, bira ictik. Kucucuk yolu gozukmeyen bir site,onunde plaj ve Buca'li bir karikocanin islettigi kucuk bufemsi yer..O taraflarda kesfedilecek cok yer varmis. Seneye daha cok zaman ayirilacak.



Tabii Seaside ve issiz baska Alacati plaj ve Kumbeach keyifleride yapildi.



Yusuf Usta'da ev yemeklerine doyamadik. Dost Pide'nin pidelerine ve donerine. En iyi doner orada valla.



Bu sene cok firtinali idi ve cogu zaman serindi hava. Bu sayede evimizin icinde bol bol oturduk terlemeden. Aksamlari da hem gunduzde evin keyfini biraz cikardim. Dergi okudum,nostaljik efes bardagimla bira keyfi yaptim,cocuklarimla kuvette banyo yapip oyun oynadim, kosemde minderlere tek basima yatip gunduz masmavi gokyuzune aksam yildizlara baktim.


Son haftasonu yani 29 Agustos yine kalabalik bir grup Ilica plajinda bulustuk. Ruzgar sifir, deniz dumduz ayni Maldivler havasinda idi. Bira,cekirdek,cerez ve muhabbet. Son son tam bir tatilci havasinda idik hepimiz!! Ramazan dolayisi ile plaj bosalmis bize kalmisti.

Iste boyle bir tatil daha bitti. Beni gulumseten guzel anilari ile.. Yine 11 ay yine bu bes haftayi bekleyecegim. Ilica plaji ise bos kaldi artik. Sadece ben degil tum dostlar Izmir'e dondu.Kuslarda son kalan misir tanelerini yer ve baska diyarlara gocerler.



4 yorum:

ABC dedi ki...

BIZDE SENI BEKLIYECEGIZ SEVGILI KARDESI DAHA SIMDIDEN HERSEYI OZLEDIM MUUCCKK

KUZUM dedi ki...

Sevgili dostum,
Ne güzel bir yaz ve birliktelik geçirdik benim evde olmam ve çalışmamamda bu yazı benim için bu kadar keyifli kıldı ayrıca . Bu sayede seninle ve diğer dostlarımızla da bolca vakit geçirmiş olduk.Herbir buluşmamız ayrı bir keyifti .Ilıca plaj keyiflerimiz ,ıldır manzara kahve yıllar sonra sayende keşfettiğim bir yer oldu teşekkürler cnm.
Senin evdeki sarap gecesinde koptuk ,dağıttığımızın resimleri zaten ortada :)))
Alaçatı pazarında ogün ne eğlendik ve ne güzel alışverişler ettik. Bugün üzerimde hatta arkadaki t.shirtçiden aldığım mor çılgın dökümlü tunik var her giydiğimde seni anıyorum cnm.
İnşallah önümüzdeki yaz da keyifli bir birliketlik yaşarız ama umarım ben çalışıyor olurum artık:)) kısa ama öz buluşmalar yaşarız yine .

Çok öpüyorum ,güzel bir kış geçirmek dileği ile ...

GNC dedi ki...

Ben biraz geç kalmışım yazını okumak için ama geç de olsa bende bir kaç satır yazmak istedim. Grubunuza yeni katılan biri olmama rağmen hepinize ayrı ayrı hayran oldum. Bir aradayken etrafa saçılan enerji başımı döndürdü. İnanılmaz keyifli bir yaz geçirdim. Seneye yazın hayalini şimdiden kurup heycanlanıyorum. o keyifli sohbetlerin tadı damağımda kaldı.İnşallah seneye daha çok bir araya gelebiliriz :)

Matilda dedi ki...

aman allahım bu yaz ,yazılar,bizim evdeki patlıcanlı pilavı bile çekmişsin.gerçekten çok güzel yazdı.en son 1995 yazında çeşmede tüm yaz tatil yapmıştım.şansımızada herkes ordaydı bu tatilde.oldies but goldieslerde gerçekten amma eğlendik hele benim şarkını adını bilmeden Djden I love you baby şarkısını o gürültüde hem söyleyip sonrada adamdan istememe dj baya gülmüştür herhalde ama bu sene hazırlıklı olacağım.evde bir kağıda yazıp orda dj'ye vereceğim.Nasıl fikir?