16 Kasım 2009 Pazartesi

Bahçeme çıkıp eğleniyorum


Her zaman kuru çiçek,yaprak,kuru dallar,kozalak ve çam dalları,kuru bütün veya dilimli meyvalar ve bunun gibi seyler ile yapılan süslemeler ilgimi çekmiştir. Bu tip arajmanların satıldığı dükkanlarda saatler geçirebilirim. Yıllar içinde gözlemleyerek artık kendimde yaratmaya başladım sayılır. Bahçemde düzgün artık ve değişik bitkiler var ve bu sayede malzemem de hazır.

Noel yaklaşıyor. En iyisi ben bu haftasonu kozalak filan toplamaya çıkayım. Giriş kapısında duran bu arajmanı bahçemde olan çit olarak kullandığımız çamı andıran bir bitkinin dalları,bir nar ve Rosignano plajından topladığım yosun topları ile yaptım. Plajın sonu irili ufaklı yosun topları ile dolu idi. Birgün önce fırtına koptuğu için hepsi birikmişti demek!

Pazar günü üst kata çıkan merdivene yaptım başka birşey. Bahçeye çıkıp akçağacımızın değişik renkte yere düşen yapraklarını topladım bunlara yine çam gibi olan bitkinin maalesef kurumuş olan dallarını( ama benim işime yaradılar) ekledim ve ortaya kurumuş bir adet ortanca çiçeğini koydum.

Aslında insanın içinde istek ve heves olunca öyle basitki; dışarı çıkıp almaya ne gerek var.

Hiç yorum yok: