16 Kasım 2009 Pazartesi

Blogum 1 yaşına bastı! 16.11.09

Geçen sene 12 Kasım günü blogger account açmış ve ilk yazımı 16 Kasım günü yazmıştım. İlk yazı baslangıç diyerek bugün sevgili ' blog,günlüğümün' bir yaşını kutluyorum. Daha geçen hafta'kutlama yazısı olarak ne yazayım?' dedim kendi kendime . Doğumgünlerinde genelde pasta ve kurabiye yenir. O yüzden bende en uygun yazının kurabiye veya kek,pasta tarifi olacağını düşündüm. Cumartesi sabah bu çok özel kurabiyenin hamurunu hazırladım ve buzdolabına koydum. Öğleden sonra havuz dönüşü kızım ile beraber fırına verdik. Evin içine dolan kakao ve çikolata kokusu en keyifsiz insanına bile neşe verecek kadar büyüleyici idi.Kendinizi üzgün ve moralsiz hissettiğinizde kurabiye pişirmenizi öneririm. Öneren sadece ben değilim.Psikologlarda söylüyor.

Bu tarifi muhteşem blog Cafe Fernando 'da görmüştüm aylar evvel. Hep denemek istedim, Cafe Fernando'nun yazarına da söyledim zaten kısmet onun Korova Kurabiye'leri ile kutlamakmış. Tarifi yazmıyorum bile lütfen gidip Cafe Fernando blogunda okuyun. Ben o bloga bayılıyorum.Zamanım olsa saatlerce gezinirim içinde ve tüm tarifleri denerim.

Daha nice yazılara ve blogumun birçok yaşgününe insallah..Beni okuyan dostlarıma da sonsuz teşekkürler..

Bugün ilk yazım bu kutlama amacı ile ama sırada birkac yazı daha var birikmiş...

2 yorum:

Cem67 dedi ki...

Daha nice yazılarına;yazılarını okuyacak daha nice zamanlara....
öpücükler..

Matilda dedi ki...

iyiki doğdun bloggggg.iyiki doğdun iyiki doğdun iyiki doğdun blogggggggggg.şakşakşak