10 Aralık 2009 Perşembe

Uzun bir aradan sonra çam ağacım ile merhaba


16 Kasım gününden beri yazmamışım. Inanılmaz bir boşvermişlik görüyorum kendimde. İyi bir blogçudan beklenmeyecek bir hareket. Blog hayatımda yaptığım tek şey olsa daha neler yazardım ama o kadar çok şeyle uğraşıyorumki.. Full time bir iş, çocuklar,okullarının aktiviteleri,oğlanın futbolu,kızın balesi,yüzme,yoga,arkadaşlar,aile. Hep yoğunum.Kafamda başka önemli bir projem daha var.

Bu aralar birkaç defa iş için yemeğe çıktım ve güzel yemekler yedim ama müşterilerin yanında fotoğraf çekemedim. Yoğun olduğum için zaten yazamayacaktım birşey. Noel yaklaşıyor.Aralık,Noel yüzünden benim yıl içinde en sevdiğim aylardan biridir. Evimi süslemeyi sevdiğimi geçen seneki Noel süslemeleri yazımdan biliyorsunuz. Bu sene gerçek çam ağacı kurdum. O kadar güzel oldu ki.Akşamları divana oturup Noel şarkıları eşliğinde ağacımı seyrediyorum ve dinleniyorum.Hatta akşam ışıklarını kapatırken ona iyi geceler diliyorum. 'Kuruma,ölme,yeşil kal'dileği ile okşuyorum. Ben evdeki bir sürü bitkimle ara ara konuşurum.Bitkilerde canlı ve onlarla konuşun teorisine inananlardanım ben. Özel yetiştirilen bu Noel çamlarının hepsi maalesef bir süre sonra ölüyorlar. Bahçeye filan dikmeyin diyor satıcılar. Bende yıllar önce denemiştim ve olmadı. Bunu Noel sonrası saksı içinde bahçede elimden geldiğince yaşatmaya çalışacağım.

Bol bol fotoğraf çektim.Ağacımın yıldızı süper bu sene ama hiçbirinde çıkmamış. Ayrı çekeyim bari. Bu sene Yankee Candles Avrupa baş dağıtımcısı İngiliz bir siteden birkaç noel kokulu mum aldım. Noel kurabiye kokulu, Mistletoe kokulu ,çam kokulu gibi. Ayrı yazacağım bu konuda.

Bir sürü fotoğrafla sizi bayar mıyım?? Sanmam. Kim sevmez bakmayı Noel ağacına??

Birkaç değişik ayar ile çektim ama esas size bir video süprizim olacak vaktim olunca.Yani bu manzara varken ben evde ışık açamıyorum sadece mum kullanıyorum ve Tv seyredip,kitap okuyamıyorum hep ağaca bakasım var. İşte o an,gece geç vakit, iyi bir müzik eşliğinde,elimde bir kadeh şarap dostlarımla sohbet etmek istiyorum. Uzaktakiler elimi şaklatınca gelemiyorlar maalesef hemen yanıma ,divanıma...

1 yorum:

Cem67 dedi ki...

Özellikle son fotoğrafta Çam Ağacı çok çok hoş görünüyor;
büyülü gibi :))