3 Kasım 2010 Çarşamba

Resim sergisi

Küçük kızım her gün bana resim yapıyor. Bana çok düşkün ve umarım bu hep böyle devam eder. Resim yapıyor ve bana verirken 'seni çok seviyorum ondan yapıyorum' diyor. Bu yıl ilkokula başladı. Pek mutlu. Ödevlerini hemen yapıyor. Umarım bu istek ve ilgi de hep böyle devam eder:) Yaptığı resimlerin hepsini saklamama imkan yok diye işte arada böyle bloga koyacağım demiştim. Şöyle sergi gibi bugun birkaç adet koyayım bari. Hayalgücü de çok iyi.
Anneanne'nin evinde yemek yerken


Ben oğlum ve kendisi.. Büyükten küçüğe:)

Ölen köpeğimiz

BEN ve kızım
Mary Poppins 'bu aralar yine o kitabı okuyorum kızıma'
Kadın hayalet :) fiyonk tokalı
Pony

2 yorum:

Cem67 dedi ki...

resimlerin hepsi fazla güzel,fazla şirin;özellikle ben iki tanesini çok sevdim; anneannenin evinde yemek ve ben ve kızım etiketli olanlarını;gerçekten çok hoşlar;
resimlerden birini bir süre facebook profil resmi olarak kullanıyımm :)))

Cem67 dedi ki...

Ayrıca kalp çizmleri de çok hoş ;kalp şeklini yana yatık çok güzel çiziyor;renkler canlı;estetik !!!